יום ראשון, 12 באוקטובר 2008

תופסת בלוגים

דיילי בחרה ל"סמן" את הבלוג שלי. מה זה אומר? בעיניי זה דומה למשחק "תופסת" ולכן אתרגם את זה לעברית כ"נתפסת" או "סומנת". זה אומר שמירה סימנה אותי לשחק איתה במשחק, ואני צריכה לסמן אחרים. אין חובה כמובן להשתתף, ורק מי שרוצה מעביר הלאה, אבל בעיניי זה נחמד, זה ענין של תשומת לב. זה מפנה תשומת לב לבלוג שלך, וזה בעיניי דבר חיובי. אז הוראות המשחק הפעם היו: 1) שים לינק למי ש"סימן" אותך ופרט את החוקים בבלוג שלך. 2) שתף את הקורים ב-7 עובדות אודות עצמך, חלק אקראיות, חלק מוזרות. 3) סמן 7 אנשים בסוף הפוסט ע"י השארת שמם וליניקים לבלוגים שלהם. 4) הודע לאנשים שסימנת ע"י מתן תגובה בבלוג שלהם. כמה עובדות על עצמי: 1. אני אלרגית לחתולים ובכל זאת מגדלת שני חתולים. 2. אני תובעת את ביטוח לאומי שיכיר בי שאני לא יכולה לעבוד (תודו שזה ביטוי יותר נחמד מאשר נכות) 3. אני גרה עם חברה טובה מגיל 18 כבר 8 שנים (לא כזוג, לא שאכפת לנו אבל אין לנו את הנטיה המתאימה). 4. השותפה שלי ואני מגדלות כלבה בשם טופי, חתול בשם משה ועוד חתלתול חדש וקטן בשם מישמיש. 5. אני אוספת מפיות ומחליפה עם בנות מכל העולם. 6. אני חולה בפיברומיאלגיה (על זה תבוא רשומה נפרדת בעתיד). 7. מנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה. אני בוחרת שתכירו: דנדי פו ULA7 הבלבוסטה הבלבוסטה פינת המחשב (כמעט אותו דבר רק על פוטושופ ומחשבים) מור הילה ל. יש המון בלוגים מקסימים אבל בארצנו הקטנטונת שבע בלוגים לכל אחד זה המון, כמובן שיש החוזרים על עצמם. מקווה שתהנו מהבלוגים שבחרתי לכם. חג שמח דבורה

אין תגובות: